väntar på någon .



skjortan på bilden är min kära fars, och jag älskar den! haha!
varför jag nu tar upp det här, är att överallt finns ju oversize flanellskjortor att köpa - och inte är de billiga!
en svart/grå, sjukt snygg fann jag bl.a. på VILA. jag menar, hallå? vem betalar 500 stenbumlingar för en skjorta? - när det finns för 99:- på vilken herravdelsning som helst!
hitta någon snygg färg, kanske strl M, och om du nu endå hade tänkt köpa den förr 500, köp fem stycken i olika fäger vettja?
att tex VILA ens kan vinna på ngt sådant för ett sådant pris går bara inte in i min hjärna..!

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Ja men Gina har ju så himla mycket snyggt!

2009-08-28 @ 12:18:34
URL: http://shopalicious.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0