Ain't no sunshine when she's gone .



väcktes av ösregn klockan nio imorse men somnade som tur är om. jag skulle ringa till glamours kundtjänst och få reda på mitt prenumerations nr eftersom jag inte kan få tag på det så länge vi bor i sommarstugan. men det var ju sån ------- lång kö så jag trodde jag skulle hinna bli både senil och död innan jag skulle komma fram. och så kostar det ju så fruktansvärt mycket också!
man ringer, får massor information om saker som man skiter i fullständigt, trycker 2, får yttligare lite onödig information när det man egentligen bara vill är att prata med någon dåligt betald människa med en snäcka i örat, en fruktansvärt piano stycke börjar som man snarare får kortare tålamod av, än bättre. en inspelad röst säger 'det är över 5 minuters kö' det det förbannade pianostycket börjar igen. när jag har hört 'det är över 5 minuters kö' ca. fyrtioelva ggr lägger jag på. det är lyckat :)

varför jag egentligen skulle ha det där numret var för att jag skulle kunna avsäga mig yttligare prenumeration och även beställa ett linne gratis. och jag vet. man kan göra det på hemsidan men för att kunna göra det MÅSTE MAN HA PRENUMERATIONS NUMRET. ännu mer lyckat! :)

puss .

--------------------------------------

juste: jag har tecknat lite idag också. en är klar, den andra håller jag på med just nu, som förövrigt föreställer mig.
den ena kommer kanske idag, annars visar jag båda imorgon.

Kommentarer
Postat av: ida

ååh gud så söt ! <3

2009-08-12 @ 23:39:13
URL: http://idaasundquist.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0