Cause I don't want to end up being a tragic heartbroken human being .

SItter och lyssnar på miss li på en filt och känner att jag borde ha en 'varning! påväg att smälta"-skylt på mig!
stranden idag också, och finns det något skönare? -nej.
försöker få tag på isabelle förgäves också. ring mig kvinna :)

tänk att det bara är en vecka kvar på sommarlovet nu..! helt sjukt fort det har gått. känns som om skolavslutningen precis nyss, och att det inte alls var länge sen förra sommarlovet var slut. ännu ett år nu, men med alla underbara människor så blir det nog inte speciellt plågsamt på den fronten. konstigt nog tycker jag nog också att det ska bli skönt med lite vardagsrutiner igen. även om det är skönt att veta att man inte har någon tid att passa (för tillfälligt har jag ingen tidsuppfattning alls, pratade med nadia förut och vi var helt överens om att det var torsdag..tills vi kom på att sommarkrysset var igår.) så känns det även skönt att veta att man tar vara på dygnet. även om det inte är dom roligaste sakerna som ett skoldygn innehåller precis. men vad kan man göra?

fresten så har jag en miljon myggbett. jag hatar myggor. och gladare bir jag ju inte när 3 flugfamiljer med alkohol problem surrar omkring mig också. men finns ju inte så mycket man kan göra åt det heller :)

en sak känns mycket bra, och det är att jag har kommit fram till någonting.
men det kommer säkert ändras så fort jag träffar dig igen, men för denna sekund känns det bra iaf.

ser bara mig själv i skärmen för tillfället pga solen så bäst att sluta innan jag blir helt galen.
nu ska jag gå ner till sjön och ta ett dopp!

puss .


Kommentarer
Postat av: alexandra

håller med dig emma!

saknar dig massor och vill träffa dig och alla andra så liite kul ska det bli att börja skolan. men det skulle det inte vara utan er <3333333<3<3<3

2009-08-10 @ 09:10:56



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0