nu brinner det i knutarna !


shortsbikbokklockaguldfyndringginatricotbaslinneginatricotspetsbikbokarmbandsjälv

sitter och pratar med majken hos nadia. sminket är precis borttvättat och majken sitter och skrattar för sig själv.
hon fick nämligen skujts av sin granne -som de kallar mjölkmannen- och när hon ringde sin kära mor och sa att hon fick skjuts så sa hon så fint; jag får skjuts av mjölkmannen!
det är min majken det!
iaf. tog bussen med davve marcus och nadia till ljungsbro efter skolan, och jag och nadia har proppat i oss chokladbollar. nu ikväll har vi pratat med majken i några omgångar, min syster, och david. även alla samtidigt. proffsigt tycker jag :)
har bilder från igår, men han inte lägga upp dom då. och nu är jag hos nadia så blir ju inte så mkt av det nu så det får bli senare!
majken hälsar hej fresten!
nej nu somnar jag snart faktiskt. är sjukt trött efter första veckan som äntligen är avklarad.
känner mig så trött som jag skulle kunna känna mig halv fyra på natten!
jaja.

puss .



minnen <3

Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0