hon andas ut och blundar, undrar om han vet .


kjolh&mbodyginatricotskordnaväskah&mklockaguldfyndringarblandatglasögonskngmarknad

bilden kunde ha gjorts mycket noggrannare!

konfirmation av systerson i jönköping idag och jag bar detta. världens segaste konfirmation jag varit på måste jag bara säga. de jobbade inte speciellt mcyket för att underhålla inte. nu är jag fruktanssvärt trött och ska nog gå och lägga mig snart faktiskt. inte för jag tror jag kommer kunna somna, men någon gång måste man ju börja! imorgon ska jag packa ihop alla mina ägor och flyttar in till stan igen. packar upp allting och på måndag börjar skolan. värt. men saknar alla så otroligt mycket nu, så att så ovärt är det nog inte iaf. på kvällen drar ja till ljungsbro och kollar på match mellan sturet-lj.

puss . 

Kommentarer
Postat av: majken

BARA SÅ ALLA VET KMR STUREFORS KLASSA UT LJUNGSBRO:)<33

2009-08-16 @ 19:54:45
URL: http://egomajken.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0