kött fifan, kö-kö-kö-kött fifan .



hejj jag lever! :)

kom hem från nadia idag, och har fixat lite och ätit.
nadia spelade match och där var det en mkt trevlig domare måste jag säga.
jag fick sjukt många L-léenden som jag och majken kallar dóm. hahahah!
mina duktiga föräldrar är ute och springer, som jag också borde, men jag är ju som jag är
majken sitter i andra änden av telefonen (nej nu ska hon att hon alls inte satt, utan att och låg ner) och målar sina naglar och pratar med lilla mig!
idag har jag gått i igenom min kära fars garderob och hittat en underbar skjorta som nog kommer bo hos mig ett tag framöver.
inte mig emot:)

nu ska jag fortsätta garva med majken och kolla i skolkatalogen!

puss .

Kommentarer
Postat av: majken

hahahaahhah dom leendena jaa dom vet vi precis hur majken blir då HAHAHAH! gumman fan vilken bra rubrik jag kom på stolt! och vilken jäkla tur det är att jag kan prata med nån som dig!

minnena med dig puss på dom säger jah!:D<333

2009-08-23 @ 19:18:29



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0