then you turned your head around, and moved your hand away from mine .


blus gina, munkj h&m, jeans vila, väska björnborg

dålig dag idag. ont i huvudet, sjukt trött, fult hår, mycket plugg, sura tanter, mycket att bära, äcklig mat osv :)
hatade verkligen mitt hår idag, något extremt, och så är det ju ibland. MEN! det konstiga var att jag aldrig fått så mycket komplimanger för det som idag! och jag brukat endå få ganska många..går inte riktigt ihop.
jag är inte så att jag inte vågar säga när jag faktiskt ÄR nöjd med mitt hår, men idag var ingen sån dag. men det verkar tydligen alla andra tycka..

idag hade vi gymnastik för andra gånger den här terminen, och vi hade får nya lärare idag. förra veckan var det vikarie..
ÄLSKAR nya idrottsläraren! följande år kommer nog inte bli så farliga. och vilken humor killen har också!
så det var iaf något possitivt under dagen.
idag såg jag som sagt förjävlig ut, och det hjälpe ju inte att mina ögon hade bestämt sig för att vara rödsprängda med? tack där.
efter skolan sjöng jag och spelade piano, sen drog jag och majken ner på stan och jag köpte present till min lilla mor. när jag senare cyklade hem så var det en liten tant (jävla kärringjävel) som vinglade som bara den på vägen. helt plötsligt bestämmer hon sig för att byta sida, så jag håller på att åka in i henne. får tillbaka konstrollen och åker på hennes motsatta sida. då ska hon visst tillbaka till den sidan = hon nästan kör in i mig. se dig för kvinna, säger jag bara.
jag säger förlåt (förstår inte varför egentligen) och cyklar vidare med skrik av 'ungjävel!' och mummel av '..dagens ungdomar..' bakom mig. bra kompliment till att det känns som om jag cyklar i en trumma mitt under en hårdrockkonsert!

nu ska jag fortsätta plugga och lyssna på miss li

puss .



 


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0