så klart jag vill vara vänner, men du ser att det inte går, för varje gång jag ser dig river du upp gamla sår .

åkte in en snabbis idag till motala med pappa <3 för att handla. innan vi ska åka, så måste han tanka. min kära far råkar då tanka med bensin i diselbilen! om man startar bilen då, så går tydligen diselmotorn sönder, så vi rullade iväg en bit, och ringde bärgningsfirma. jag som var hungrig redan innan vi åkte, var nu utsvulten! hade köpt en räksallad, och tänkte sätta mig och äta den medan vi väntade MEN JAG HADE JU INGEN GAFFEL. lyckat. de på bärgningsfirman skickar ut en bärgade - säger dom. men en halvtimme går. 45 minuter. JAA! då kommer en bärgningsbil runt höret. pappa går fram till dom - för hallå? dom går ju mot affärerna?! NEHEJ. då var det inte de som skulle komma. fel firma. fel bil. fel räddning. jahopp. satte mig i bilen igen. en timme går. pappa ringer dom igen, 'han är påväg'. då går jag och ska köpa engångsgaffel för att inte dö. går in i affären och då finns det bara 50-pack. jaja, mat ska jag väl iaf få, tänkte jag, och går mot kassan. hon i kassan kollar lite konstigt på mig när jag lägger fram påsen men jag skiter i det och betalar. men sen kommer jag på att det måste se JÄVLIGT kul ut att bara köpa gafflar? 50-pack? INGA KNIVAR DESSUTOM?! när jag går över parkeringen börjar jag fnittra åt mig själv, folk kollar lite, men jag kan inte sluta. asså herregud. tur att jag inte bor i motala alltså. sen får jag äntligen äta min förbaskade sallad och sen börjar det spöregna. ÄNNU EN TIMME GÅR. nu åskar det förfullt och regnet studsar som studsbollar mot rutan. parkeringen utanför affären blir mer och mer tom. DÅÅÅ kommer bärgaren äntligen. då visar det sig att bärgaren fått fel nr, så han inte har kunnat ringa oss, och säga när han skulle komma. jag står mitt ute i regnet och hackar tänder medans bilen surras fast.

åkte hemifrån lite innan fyra och kom hem ca. åtta?

TACK FALKS. bra service.

majken räddade mig ju dock av att ringa just som dom höll på att prata om hur man ska vrida ratten för att undvika vattenplaning?


saknar .

Kommentarer
Postat av: majken

hahahah räddaren i nöden!!



saknar<3

2009-08-14 @ 02:11:24
URL: http://egomajken.devote.se
Postat av: Malin

Tjenare fick höra av en att du gjorde jättefina bloggdesigner och undrar om du skulle kunna göra en åt mig (:? Vet exakt hur jag vill ha den, Kram

2009-08-14 @ 18:51:31
URL: http://malutt.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0