mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig .

 
jeans, baströja, väska (som jag trodde var jätte gammal från mamma) - gina tricot
tygskor
kavaj - esprit
spetsleggins - cubus


igår hände väldigt mycket. i alla fall på kvällen, men tur att allting ordnade sig..
på dagen var palmgrenen, sundquisten, herr nilsson och jag nyttiga och bakade chokladkaka och åt åt hela själva med glass :)
idag har jag vaccinerats, och köpt skor+jeans.
först när jag fick sprutan tyckte jag alla som sagt att det gjorde ont var så fjantiga, men eftersom jag faktiskt ÄR överkänslig mot sprutor, så får jag ju så fruktansvärt ont efteråt. denna gången är det dock inte jätte farligt.
men annat var det precis efteråt!
man skulle sitta ett tag efter, så att i väntrummet, och jag kände mig inte alls bra, och en i den  underbara personalen (!!) såg oroligt på mig, och sen efter vad som kändes som en halv sekund var jag uppe på benen på något underligt vis, och han ledde mig till en bår, fick vatten, och vilade där. fyfan vad jag mådde dåligt. sen sprang det två olika läkare fram och tillbaka och frågade hur jag mådde, vilket inte var speciellt bra..men det blev allt bättre :)
nu är det ingen fara, men fy vad dåligt jag mådde..inte kul.

efteråt fick jag skor och jeans av mamma! :)
bild på skorna kommer

puss .

Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0