my hair's still curly, my eyes still green, I'm still the same as when you loved me .



jag känner att jag har blivit beroende av miss li!
men något dåligt är det ju inte! :)
sjukt hur mycket jag längtar efter människor i skolan nu.
de man inte trodde man skulle sakna något speciellt känner jag att jag vill prata och skratta med som vanligt.

lite update på förrförra inlägget också som jag och alla är oroade över: vi ska även få en ny till klassen, och eftersom vår klass har sina små problem i form av vissa människor udrar jag hur det blir när denna kommer. hoppas det inte blir som alla säger. vår klass har ju varit så sjukt underbar nu.
vi är i princip som ett pussel, en borta, något fattas.

puss .

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åååååå vilka snygga bilder!!!!

Gillar de olika färgfiltrena!!!!!

2009-08-11 @ 22:05:51
Postat av: Elin

här har du en till som lyssnar på miss li om jag säger så.

2009-08-13 @ 19:16:07
URL: http://makeitbrakeit.devote.se
Postat av: Shopalicious

Härlig uppsättning. Den gillar vi ;)

2009-08-17 @ 00:27:16
URL: http://shopalicious.blogg..se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0