känner fortfarande värmen från din kropp .







ljungsbro marknad igår och jag insåg att det mest är patetiskt att den finns! haha!
en gata med några stånd kallas visst maknad, men som tur är så ska jag, majken och nadia till husbyfjöl marken, och den är större kan jag lova!
det jag ska hitta där är ett armband liknande det till vänster på den här bilden.
guldnitar, smalt, inte för mkt :)
finns säkert! även mj tröja, köpte ju elvis på skäninge. men, vi får se vad plånboken tillåter..

nu ska jag nog ta och fixa lite bilder från dalarna..bättre sent än aldrig!

puss .

Kommentarer
Postat av: petronella

söta bilder, speciellt den sista :d kan du skicka några på msn ? :)



söt blogg =)

2009-08-30 @ 17:17:57
URL: http://petronellaaskenbom.devote.se
Postat av: majken

grymt kul dag!

hallå kan du nt skicka dom där bilderna när du satt ihop dom, dom va super fina:D<3

2009-08-30 @ 18:15:21
Postat av: evelyn

Haha, gud så fina vi är! ;D

2009-09-01 @ 19:18:24
URL: http://evelynn.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0