jag har aldrig sett någon så, uppsnärjd i det blå .



jag måste säga att vi är värda det där schemat efter vad vi hade förra året!
de flesta dagarna slutade vi mellan 3 och halv 4, så detta känns ju mycket mer värt!
dessutom var idrotten på fredagen efter lunch. nu när den är på måndagen (innan lunch dessutom) så kommer det bli skönt att ha det avklarat i början av veckan och slippa släpa på det när man är trött på fredagen! :)
fredage är ju väldigt kort, vilket är skönt iofs, men skulle helst flytta upp hela dagen, så den började 08.15 och vi slutade sjukt tidigt ist!

vi har ju även bytt vår ena mentor detta år, om det var till det bättre eller sämre är jag inte säker på, men antagligen bättre!
en ny svensklärare har vi också fått, jag och majken har ju våra tankar om den saken, men vi får hoppas det blir bra iaf. vi kan ju inte göra någonting åt det. sämre än de båda förra terminerna kan det nog inte bli, eftersom vi hade två olika lärare som kom, och man visste inte vem av dom som skulle hålla lektionen, och det var ingen ordning på någonting.
vår 'orginal' lärare var sjuk (hon var en av de bästa) så då fick vi en annan som vikarie i ett par månader, sedan fick vi tillbaka orginalläraren halv, och sedan sjukskrevs hon igen.
jaja. bättre att ha en fast lärare tycker nog jag iaf!

kram .

Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0