jag är inte den som har bråttom och nojar över år, för såna har vi gott om, om du förstår .



den här bilden fotade jag för ett tag sen. älskar den!
nu är jag äntligen hemma i lkpg igen. håller på att packa upp allting (låtsas vi)
men det känns som om det kommer saker i mellan hela tiden!
börjar få lite panik nu, vill få allt klart innan imorgon. så ska jag ju tvätta håret, coh fixa naglarna och allt med..!
aja. dags att börja nu va? :)

justja! jag har samlat koder från funlight ett tag, så nu är 3 produkter från makeupstore påväg hem till mig!
jag är inte direkt den som håller på med sånt, men när det är smink inblandat så är inte jag den som säger nej inte! :)

när jag är klart med uppackandet, duschandet, fixandet,  så ska jag sätta mig i sängen, läsa bloggar, och äta ben & jerrys!! :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv;jag andvänder programmet photoscape, som går att ladda hem gratis!

2009-08-16 @ 19:01:58
URL: http://emmmz.devote.se
Postat av: Anonym

sv: MEN EMMA DU SKULLE SÄTT HAN VÄRSTAAAAA ÄÄÄÄCCCKKLLIG OCH FUL SÅG HAN UT O VA JA SKULLE KUNNA SPYYYYY PÅ HAN HAN VA JÄTTE FUL , PEDDOOOOAKTIG O BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

SÄKERT VÅLDTÄCKSMAN!

OCH URSÄKTA MITTD DDAAAAMMMMPPPP MEN JA ÄR GLAAAAAAAAAAAD:D<333

2009-08-17 @ 18:20:22
URL: http://fatimaa.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0