ingenting är som det var, ärligt vad har jag kvar nu .





monki 500 :-

har tänkt hur länge som helst vad jag egentligen ska ha på mig för skor i vinter.
eftersom jag hela förra vintern gick omkring i converse och halvt frös ihjäl, och min kära mor inte uppskattade det särskilt mycket, så kanske det var dags för något annat?
stövlar - visst. men nej, det känns inte så emma.
så går jag och min fina mamma omkring på stan, och vipps! i monkis skyltfönster fanns dessa godingar!
vill ha låga, med höga stövlar ser man ju för bövelen (!!) inte jeansen!
förstår inte meningen!
dessa var riktigt sköna också, och framifrån ser det ut som högklackat.
yes, dessa kommer synas på mig i vinter!

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Åh där är dem från Monki. SÅ fiiina!

2009-08-28 @ 12:18:55
URL: http://shopalicious.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0