i'm so sick of love songs, i'm so tired of tears .


converse tights jeansjacka-gt väska-h&m kofta-femina shop linne-gt

dagen har gått på utan något speciellt. förutom att jag har hittat en liten sötnos i 6an! HAHA! han är för gullig, typ en halvmeter lång, mycket trevligt! :)
jag och majken blir uttittade av en prick som verkligen glor diskret, vi märker ingenting! :)
hade lektion med den nya svenska läraren för första gången idag också. hon var inte alls som vi först trodde. men lite får man nog tänka sig för med den kvinnan men värre kunde det varit.
idag har det cyklats för fulla muggar, fram och tillbaka. ikano besöktes med elin, amanda och bella också, och lite grejor till skolan köptes.
just nu får de flesta som tvingas möta mig i korridoren höra mig vråla rubriken.
i två år nu har jag sagt att jag -förlåt mig- avskyr ne-yo, och inte direkt varit tyst om det som mina kära vänner fått stå ut medoch jag har inte ändrat mig speciellt mycket men den låten har jag verkligen fastnat för.
antagligen är det texten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahhahah han är ft söt;o

plus att han den andre är ju absolut nt deskret nejnej;)<3

2009-08-19 @ 20:38:07



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0