du har lämnat mig på den jävligaste av platser, och jag vill ha dig .


fötter - dna  ben - gt  linne - gt  skjorta - pappas kofta - sjukt gammal  väska - björn borg

jeansen byttes senare under dagen ut mot svarta leggins, och galdiator mot converse.
och jag har solen i ögonen också.

första gymnastik och pianolektionen idag. gymnastiken hade vi vikare, så rätt skönt.
bara att halva skolan stod och glodde på oss där vi sprang runt runt i 15 min?
vilket liv. :)
iaf. So:n märker vi kommer bli tuff i år. som om det inte var det förra året?
imorgon är några lektioner inställda pga elevrådstal.
nu ska jag faktiskt snart sova. ovanligt tidigt för att vara mig. men anatagligen kommer jag ligga och smsa halva natten som vanligt

 puss .

Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0