a monkey needs to dance and so do you .





La i det här i håret idag, så sjukt bra är det!!
har även i starkt rött, sen jag hade den fäger.

krämen, som används som balsam, förstärker alltså färgen, i detta fall blond. alla mina solblekta slingor bli mycket ljusare!
detta är alltså ingen toning eller färgning, utan bara förstärker på något vis.
när jag kommer hem kan jag även visa bild på den röda.
i höst ska jag nog köpa en rödbrun också, istället för att tona eller färga, eftersom mitt hår fortfarande är relativt slitet efter färningar och toningar tidigare..
nu har jag inte gjort någonting med håret på över ett halvår, förutom denna kräm.
rekomenderas!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vart vart vart köper man den??

Är den dyr?

2009-08-12 @ 22:15:42
Postat av: Elin

JAG ÄGER EN SÅDAN PRODUKT! gryyym är va den är.

2009-08-13 @ 19:13:51
URL: http://makeitbrakeit.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0