YOU HAVE SUFFERED ENOUGH.

Sitter här med so:n igen. Octavianus/Augustus är ju inte direkt intressant. Iaf inte när man tvingas läsa om det. Snacka om att jag längtar ut när jag kollar ut på det soliga och varma vädret! Imorgon är det so prov, men oxå bip-test! Fyfan i helvete. Jag tror inte det finns någon enda jävel i hela landet, eller t.o.m. världen som hatar skolans idrott så mkt som jag. Jag kan faktiskt säga att jag HATAR det. Och det är faktiskt inte mkt jag säger det om. För att inte gräva ner mig totalt i detta så går vi tillbaka till vädret ute. SKa ut snart och köpa lite grejer till rummet på landet. Trådgardin! Har ju en nyköpt redan där, men den skiftar allt för mkt i blå. Får väl se om jag hittar någon bättre. Sen ska jag knalla ut till ikano och kolla på sommarklänningar. Vill så gärna ha en vit! Sen så fick jag noprovet tillbaka idag med, gick brabra(y)


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0