Massor smält sten, ihop till en.

Igår åkte jag och elin till berg igen, till marcus och david för att sova över. Gick till elin lite innan tio, och då var sötaste amanda där oxå. Vid halv gick jag och elin på bussen. Jävligt mkt bilder finns det, men jag tycker vi censurerar dom. För elins bästa. HAHA!<3
Dagen var vi mest ute, kvällen bestod av dålig 'skräckfilm'. Fyfan vad seg den var.(n)
Men idag tog vi bussen hem vid kvart över tre tror jag, gick och mötte amanda, käkade på mc donalds, eftersom det enda jag och elin ätit idag var en magnum, en 88:a och en coca cola(y) Så blir det när man vräkt i sig chips, ringar och 3 liter påskmust hela kvällen innan(Y)
Vi blev ju hungriga hela den jävla långa promenaden till ljungsbro från berg och tillbaka igen oxå, bara för att lämna tillbaka den hyrda filmen.

Jaja, puss på min elin och min mandis som är underbara<3

Kommentarer
Postat av: marcus

jag hade väldans trevligt tillsammans med er mina kära vänner, det skall vi göra om någon annan dag, enligt min åsikt :)

2009-04-08 @ 17:18:32
Postat av: elin (y)<3

aas kuuuwl med er sötnosar :DD<3

mste göra om dt nån dag (yy)<33333

2009-04-08 @ 17:20:31



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0