Dum sill.

Onsdags: Jag och Nadia kommer in i korridoren när vi förskräckt upptäcker att den är tom. Springer fram till svenskadörren, jag kollar på klockan och ser att vi faktiskt inte alls är sena! Knackar på och får utskälllning av en vikarie, om att så här kan vi inte hålla på och att hon skulle vilja ge minst en varning. "Jaja, april, april på dej med!" säger Nadia, vilket resulterar i "det här är inget att skämta om!!" Jag och Nadia käftar emot vilket gör att hon tar i ännu mer. Hon pekar på klockan som faktiskt är 20 i(vi börjar halv, och det var det min klocka stog på), och hon påpekar att den faktiskt styrs från Tyskland eller Schweiz , och absolut inte kan gå fel.Plötsligt ser vi hur elin o mandis börjar fnissa där bak i klassrummet. Direkt när vi kom in så tänkte vi på första april men som hon satte igång så var vi inte 100. Fortsätter ett tag till, när sedan David och börjar garva. Då fattar vi och börjar skratta vi med, och hela klassen skrattar åt oss, till och med vikarien som visade sig vara ganska sjuk. Hon vrider tillbaka klockan och vi sätter oss lite generat.

Vill bara påpeka att min o majkens grupp är bäst i svenskan, alla fattar väl att det faktiskt finns en hockeyspelare som heter Vricci Fotinen, men som hoppade av karriären för att han vrickade foten.

Puss.


Kommentarer
Postat av: majken

HAAHAHHAHAH! JAG ÄR FAN BÄST PÅ ATT HITTA PÅ FINSKA NAMN(YYYY)<33333

2009-04-02 @ 21:14:05
URL: http://egomajken.devote.se
Postat av: Nadia

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHH <3 är vi bäst elr vad? :D<3

2009-04-08 @ 09:52:43
Postat av: ida

HAHHA :D<3

2009-04-12 @ 10:12:28
URL: http://idasundquist.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0