COME INSIDE.

I torsdags vandrade jag omkring på stan med Astrid och 'Glasses Bossbar' besöktes för första gången i år.<3
På kvällen bar det av till sommarstugan som jag lyckats hålla mig borta ifrån hela vintern, men nu var jag tvungen. Fredagen åkte vi iväg härifrån tidigt till min favoritfaster<3 Lite släkt var där och så. Sov över och kom hem idag. Hela gaggas hus är ju som gjort för upptäcksfärd, så jag hittade en gammal skolryggsäck, en såndär man hade i bullerbyn, ni vet. Röd, men vita skinnkanter. Och så knyter man den högst upp som en påse. Hur snyggt som helst nu i vår. Men hon skulle fråga min kusin Jenny om det var okej att jag tog den, efter som hon hade den nångång på 70-80-talet i förskolan. Försökte hitta en bild på en liknande men det får vänta till jag får den.

Nu sitter jag här med Historia. Har prov på Antikens Rom på fredag. Det är smart att ha slarvat bort historia boken i någon korridor Emma(Y)
Vem fan bryr sig om varför Rom föll? Vilka kejsare det fanns? Vem som sa som ' nu är tärningen kastad' ? Vad proletär är? Hur det dagliga livet såg ut? Vad kejsar Augustus farfars fars mormors hembiträde hette?
Inte jag iaf.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Heh , Glasses Bossbar brukar jag få för mig att säga ibland.

2009-04-11 @ 21:44:27
URL: http://musicmeanslife.blogg.se/
Postat av: isabelle

'come inside' haha kan missuppfattas (a)<3

tror ja vet varru menar för slags ryggsäck , snyggt ;)

ja glömde historia boken i skolan så det blir att plugga sönder så fort skolan börjar-.-'

2009-04-13 @ 14:54:43
URL: http://iiisabelle.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0