Love doesn't hurt. It makes me fall to pieces.

Kan inte sluta tänka på att det är sjukt kul att jag fick mvg i bilden. Alltså, har ju alltid älskat att teckna och så, nu fick man det ju ungefär svart på vitt. Nu är en ram köpt till porträttet jag gjorde senast iaf.


Vid typ 4 halv 5 ringde syrran, så vi stack upp till mormor ett tag. Fikade lite och så där. Lilla mormor.

På tv är det något sjukt kul, något kör-grejs, massa körer, 3000 pers sjunger in julen. Sjukt fint.
Vill vara med i någon stor kör asså. Det blir helt annorlunda med fler i kören än den jag sjunger i nu. Älskar att sjunga stämmor, och man hör hör vackert det blir tack vare något man bara låter, eller vad man ska säga.


Imorrn blir det sista fix, måste slå in tavlan oxå. Inpackning i hår, nagelfix, städa(minde kul) men ser ju bättre ut när man städat, känns inte så instängt.

Idag har jag drogat True Colors med Cyndi Lauper. Sjukt fin. Blir sjukt trött på att det inte verkar finnas någon orginal musikvideo till den. Eller så är det den jag hittat. Men iaf.

Puss babes


 Lyssna: True Colors - Cyndi Lauper


 


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0