just don't let me down .



Nu sitter jag här med Elinplutt!
Inatt sov jag och Majken 3 timmar. Och mer hade behövts kan jag säga. Vid sju steg vi upp, och tog senare bussen till Ryd, och tittade på killarnas DM i fotboll.
Först mötte vi upp David och Johan på resecentrum. Vid kanske 2 (?) var jag hemma, och har tagit det lugnt sen dess. Pratat i telefon med August x antal ggr, och la sen en hårinpackning.
Tänkte skriva att jag snart ska sova, men Elin påminde mig om att kl bara är 7..Hmm.
Liiite tidigt kanske.. :)

Men iaf.

puss .

Kommentarer
Postat av: majken

ahahah 3 timmar? hmm...gick du och jag på droger idag? man kan tro det;)



tack för dagen(L)

2010-01-05 @ 19:29:07
Postat av: alexandra

jag tycker hennes armband med nitar är så himla grymt!



SVAR(du vet skorna): hih :) jag vet I love them!

Vi kommmer gå runt och vara längst i skolan, haha jag tänkte inte på att klacken var ganska hög så jag bah: aa 9 centimeter det är inte så högt och sen när jag hade bestält dom tänkte jag 9 centimeter!!!!?????? Hoppas jag inte vrikar foten:(

haha, kram<3



Bara så du vet har jag suttit och skrivit den här komentaren väldigt länge, jag försökte komma på ett annat sätt att skriva "bah" men det går bara att skriva så! ÅÅh, jag är så frustrerad! hahah



oj, nu vart det lite extra långt också på köpet! ;)

2010-01-06 @ 22:00:47
URL: http://akloes.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0