jag hoppas du sover, jag smeker dig lätt om din hals .

Allt jag egentligen vill just nu är att höja Melissa Horn ännu ett snäpp på stereon och fortsätta fixa bilder
Men så fungerar ju inte världen, utan nu ska jag istället börja skriva om vad Krista tror händer efter döden.
Sen ska jag dusha och packa, för imorgon efter skolan åker jag, Nadia och Majken till Örebro fram till lördag.
Underbart.
Just ni är mitt liv rätt händelserikt och jag gick på högvarv idag. Stormade bl.a. ut genom glasdörren för att sedan vända och gå tillbaka? HAHA. Underhöll ju Nadiagöllet iaf.
Ikväll kanske det kommer lite bilder + ev. ny header, om jag inte fastnat i dushen.
Duschen brukar ju vara en ganska effektiv problemlösare..

puss .


Kommentarer
Postat av: majken

jag har änkt på en sak, jag är så otroligt gald att få ha dig som vän, du är så äkta:)



underbaart med er torsdag till lördag(L)

2010-01-27 @ 20:13:36
Postat av: Pernilla

Men hallå asså va! Vadå imorgon efter skolan? Imorgon är det torsdag! På min tid gick vi minsann i skolan på fredagarna och något som hette studiedagar fanns inte heller!!!

Hrmf säger gammelsyster ;-)

2010-01-27 @ 22:43:11
Postat av: alexandra

ååh din lilla söta korv, headern är jättefin! <3

2010-01-28 @ 19:33:03
Postat av: elin palmgren

asfin header ju!:D(L)

2010-01-30 @ 14:05:17
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha det va så jävla kul när du hade typ ryck o gick ut ur glasdörren o sen ba vände tillbaka, HAHAHAHAHAHHA :D

älskar dig finaste <33

2010-01-31 @ 18:51:29



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0