hejdå 2009, hej 2010 .



Januari
- Inga roliga bilder
- Bio med Elin och Amanda - I taket lyser stjärnorna
- Majken var allmänt charmig (albinos = blondiner?)
- Mycket dans
- Fick mina The Fray-noter
- Förlorade en av mina bästa vänner förgott





Februari
- Ville ha vår och värme
- Nadia-helg <3
- Köpte min Canon Powershot G10
- Köpte min enorma Elvis-tavla
- Joni målade porträtt av mig





Mars
- Majken fyllde år
- Blev sminkad på MUS
- Vi diggade kolmårdstroll





April
- Tyra föddes
- Helt uppslukad av AJ Rafael
- Började lyssna på The Swell Season
- Det var blommor överallt





Maj
- Jag fyllde 13
- Blev väldigt bränd av solen
- Saknade en person väldigt mycket
- Vi hade Spring Fair på skolan
- Bloggen var fylld av låttexter











Juni
- Slutade första året på IES
- Majken diggade att gå in i lyktstolpar
- Majken var världens vackraste på skolavslutningen
- Första helgen på sommarlovet spenderades med Elin, Amanda och Isabelle och var sjukt värd
- Tältade med Majken, Cornelia, Nadia och Lalle
- Majken var hos mig mycket, och vi promenerade ända till Borensberg i ballerinaskor
- MJ dog











Juli
- Jag drogs med  i Twilight-hysterin
- Majken och jag drogade BULLAR
- Dalarna med mina älsklingar
- MJ var vår drog











Augusti
- Var på konfirmation
- Njöt av sista dagarna på lovet
- Skolan började
- Fick min älskade mobil
- Majken sov hos mig + Ljungsbro
- Bloggen ändrades mycket
- Oäkta glasögonen var min bästa vän














September
- Jag var brun
- Helg med mina brudar + marknad
- Jag hade ljust hår
- Mamma fyllde år
- Jag gjorde fortfarande allt för dig
- Bodde i min dangerous-tisha
- Bodde hos syster i en vecka











Oktober
- Frös ihjäl för att fota header-bild
- Mina hej-fraser erövrade världen
- Ritade aldrig klart det jag påbörjat
- Pappa fyllde år
- Gillade (gillar) spets något enormt
- Bodde i pappas kofta
- Såg FAME på bio med Elinplutt
- Hade fotodag med Elinplutt







November
- Inget hände
- Hejdå tandställning
- Var på Jerry Lee Lewis konsert
- Var i Sthlm med Elinplutt

December
- Orkar inte. Kolla arkivet.

Sammanfattning av sammanfattningen:
- Året har gått alldeles för fort.
- Extremt mycket har hänt.
- Allt har gått upp och ner.
- Men måste vara nöjd - inget har ju dödat mig?

GOTT NYTT ÅR .

Kommentarer
Postat av: alexandra

mucho fina bilder emma! :)<3

2010-01-02 @ 23:40:34
URL: http://akloes.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0