High on you .



 

En cardigan köptes idag från femina shop. sjukt underbar är den! lång men drar upp den till nedanför rumpan. har letat efter en sånhär länge nu. färgen skiftar i grå och beige. puss på den.

sen köpte jag även en liten väska med lång rem från kvarnen från FYRTIOTALET för en hundring. finns en kvarn de har massor gamla saker till försäljning i. där köpte jag även sjukt söta äggkoppar. hatar ägg. men söta var dom! passar till mina fyrkantiga plasttallrikar i massa olika färger.


Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Då är ditt nästa kall H&Ms divided avdelning. Halsbanden väntar kanske på dig där ;) Och du, kul att du gillade dem :)



Btw, om du vill får du gärna rösta på mig i fridasjoblom.blogg.se veckans blogg tävling.

Skulle vart supergulligt av dig!

Kram :)

2009-07-31 @ 23:15:25
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Caridgan är jättjättesnygg!! Skulle jag med vilja ha! Vad kostade den?



Vill gärna se bilder på äggkopparna! Kan du inte lägga upp det?

Och du, ägg är supergott!!



<3

/Pernilla

2009-08-01 @ 11:52:33



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0