Det kommer att bli som om jag aldrig existerat .

Ska bara meddela att jag inte är död, har bara hänt så mkt nu på sommaren så har inte haft tid att uppdatera. Läste ut twilight på en dag för ett tag sen. när det var världens hysteri bestämde jag mig fyllt ut att jag absolut inte varken skulle läsa böckerna eller se filmen. men jag ska endå läsa alla böcker innan jag ser filmen och nästa som snart har prämiär. eftersom jag antagligen lär bli besviken, eftersom böckerna är så enormt bra.
tyckte att det verkade överskattat. men nu när det är sommar -och lite tack vare lalle oxå- så började jag läsa första. NU förstår jag alla. hur folk tjatade att man skulle läsa. fyfan vad irriterad jag blev på dom förut. men nu är jag lika irriterande.

LÄS DOM. DET BÄSTA JAG NÅGONSIN LÄST.

puss och förlåt .


Kommentarer
Postat av: lalle

hihihi, sötis <3

2009-07-23 @ 12:10:34



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0