And suddenly we fell apart .

Är han inte en av världen snyggaste ?
Asså gud. jag tror jag dör. helt. och. hållet. fullt. ut. helt. död.
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN.
på allsång på skansken sjöng han med Elisabeth Andreasen (?) hon som turnérat med Kicki Danielsson.
jag visste inte var jag skulle ta vägen. så jävla fruktansvärt. helt otroligt outhärdligt.
ville bara skrika rakt ut.
alltså lilla gumman, försök att vråla LITE till ?
frukansvärtfrukansvärtfrukansvärtfrukansvärtfrukansvärtfrukansvärt.
klipp från yt kommer när det finns. bara så jag kan skriva av mig ännu mer om hur förskräckligt det var.
men alexander var ju såklart lika underbar som vanligt.

puss <3


Kommentarer
Postat av: nadia

OMG!!! Men såg du när han pussa en i publiken på kinden :O hon skrek jättemkt för han gick förbi då luta sig fram, OCH PUSSADE HENNE :O:O omg vi skulle vart där ass ;P<3333333333333

2009-07-15 @ 10:54:49
Postat av: majken

omgomgomgomgomg!!

äre sant nadia??;o

fafan henne skulle jag vilja va i den situationen!!!

och emma! hon sjöng nt hon SKREEEEEEEEEK!!

puss<3333

2009-07-16 @ 21:55:50
URL: http://egomajken.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0