vi regisserar slutets tystnad, tagning .


Den dagen in my ♥




Söndagen spenderades med August och David :)


 <3



Idag bestod av bild 4, och omkringgående på Ikano i jakt på julklappar med mina brudar! :)
Vi käkade först på Lind's, jag och Astrid delade på en bakad potatis med skagenröra! :)
Sen vandrade vi runt lite, tillslut blev det bara jag och Majken kvar, och vi letade kläder till henne för skolavslutningen. Hann inte klart, men får fortsätta annan dag. Sen skjutsade snälla Janne hem mig, och nu sitter jag här. Grymt trött är jag, men lättad över att allt i skolan är slut. På matten tittar vi på film, på SOn gör vi någon meningslös affisch. Känns bra :)
På torsdag ska vi ha någon tråkig idrottsdag, men kan nog bli kul med rätt personer, haha.
Fredag = 3 timmar lektioner, 1 ½ timma mentorstid, sen följer Majken med mig hem tror jag. Tillbaka till skolan vid 5-tiden för avslutning.

puss .

Kommer alltid vara beredd på att du ska försvinna, men varje dag får jag bekräftelse på motsattsen.

Kommentarer
Postat av: majken

på alla bilder du lägger upp på mig lyckas jag se drogad ut! HAHAHAHAAH! ;)<3

2009-12-14 @ 22:35:38



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0