tid, och all min energi, slösar jag på nålar .

Allt som blev shoppat från sthlm!

strumporx2 - american apparel
t-shirt - weekday
tygpåse - beyond retro
hoodie - american apparel
kortärmat svart fodral med djuuuuuup ringning i ryggen - american apparel
påfågelfjäderörhängen - gina tricot
foundation + regörings mousse - ngn outlet (märke; makeupstore)


So, örhängena hade jag lite tur med, hade tittat på dom i lkpg innan, men kostade 80 kr, var rea på dom i sthlm, 19:-! Kap!
Något annat som också var ett kap var foundationen och rengöringen! Fanns en outlet mitt på drottninggatan med mus-ögonskuggor för 20 :- osv.
Foundation för TIO SVENSKA KRONOR! En glad liten Emma här va. Annars brukar dom kosta 200-300?
Rengöringen kostade 50 kr, och brukar annars kosta omkring 300 om jag inte minns fel..

Helgen var för övrigt underbar! Elin min sockertopp!

Skulle egentligen dansa ikväll, men Sofie smsade i sista sekund och berättade att vi missat det. Dom hade visst ändrat tid..
Hade sett fram emot det något grymt mycket eftersom Surf skulle träna oss, menmen.

puss .


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Inte visste jag att möss använde ögonskugga!!

mus-ögonskuggor..... ha ha :D

2009-12-02 @ 22:41:03



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0