saknaden växer .


converse, sammetsleggins från bikbok, hoodie från american apparel, jacka från esprit, väska från björn borg

Lite fjortisuppdatering kommer här va :)
- I fredags sprang jag på stan med Majken! Nadia var också med en stund i början:)
Som vanligt när man umgås med Majken så händer det ju lite charmiga saker hahaha!
Bl.a. denna gång visslar hon, utan att hon märker, till främlingar, inte av den snyggaste sorten heller :)
Hahahahah! Dagen var värd! :)

- I lördags åt jag julbord med familj på resturang, sen film och onyttigt med ElinPelin på kvällen. Hon drog hem vid midnatt ungefär.

- I söndags stod jag, Majken, Nadia och Carl på gamla lkpg och sålde kransar. Mycket trevligt.
Jag gjorde bort mig som fan, calleponken har en trevlig mormor MÅSTE jag säga, hahahah förlåt!
Mina tår frös förövrigt till iiiiiis. Mycket skratt den dagen kan jag säga.

- Idag gick jag förbi elin på vägen hem eftersom hon var hemma idag, annars inget kul att säga.

puss .


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare o.O (L)

Haha jag vet inte vart man bara kommenterar bloggen o.O aja:

It won't be long, we'll meet again

Your memory is never passing

It won't be long, we'll meet again

My love for you is everlasting.

2009-12-10 @ 21:41:23



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0