I'm up in the woods .

Nästan nyss hemkommen från Elin, där jag sov med henne, Vendelitutt och en rinnande-ögon-framkallande katt.
Nu är det så förstår ni, att min dator (<3) antagligen har virus. Så nu sitter jag vid pappas.
Min laptop har inte internet förrän 7 ikväll, så då kommer ett inlägg med bilder.
Men kanske inte från dagen igår, för dom bilderna har Elin, och hon är på tåget till Stockholm för tillfället.
NU KOM JAG PÅ.
Jag kan ju visa vad jag köpte när jag och Elin var på stan och gottade oss i julrean!
Ska bara hämta kamera + sladd.


Ring från Lindex, sammetsleggins + tunna, vitt löst linne med fickor från Bikbok.


Vill förövrigt ha det i svart med..kanske blir att åka ner till stan imorrn lite fort.
Ska köpa en svart och en vit baströja från H&M med. Hmm.
Den svarta ska jag pimpa lite är det tänkt.
Pengarpengarpengarpengar.

puss .


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0