e-e-ego .



Såhär såg alltså jag ut idag. (igår?)
Höh. Svart fodral från American Apparel, och lite halvgenomskinliga strumpbyxor. :)
Enkelt men snyggt!
Fresten Amanda, jag snodde ditt halsband du glömde här! Haha, du får skylla dig själv :D
Nej men får ju inte tag på dig kvinna!
Jaja, nu blir det bara en bild, men imorgon tänkte jag fixa en liten radda med bilder á la Emma.
Eftersom imorgon (idag?) är tradition i min familj, i princip iaf, att inte göra något. Julmusik, en bra bok, julgodis, underhålla sig med klappar från föregårnde dag är väl allt. Något inte August är för nöjd över haha!
Men så är det, och det behövs kan jag säga.

Juste! I morse (!) kom söta Elin förbi och gav mig en julklapp! Jättefint! Dog nästan.
Bild kommer någon gång, och då med på julklappen jag fick av min älskade Majken.
Så dessa 2 prydde alltså min handled idag med.

puss .

ps. någon som märker hur jävla pale jag är jämfört med då jag fotade profilbilden? OMG.

Kommentarer
Postat av: eeelin

haha nej vad söööt:D<3

2009-12-26 @ 16:42:12
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0