bilder från veckan .















Här var lite bilder från veckan :)
I tisdags fixade jag godgodgod mat!
I onsdags var jag på stan med mamma, köpte bh, strumpbyxor osv.
I torsdags kom Elin HALV SJU innan skolan! För hon hade inget att göra.
Sen var alla brudar här = mycket skor och väskor
Åkte till stan med Majken, Nadia och Elin.
Nadia åkte hem, vi stötte på Vendela.
Majken åkte hem, jag och Elin gick till Makeupstore där hon blev sminkad.
Idag var sista dagen för Nadia i skolan innan hon åker till Thailand en månad. Saaaaaaknad.
Jag, Majken och Nadia gick till Santini's och frossade på räksallad och isté.
Julklappsdag på stan efteråt, bl.a. tébod.
Sedan var det dax för the big ByeByeNadia.
Usch.
Majken skulle hem med sin pappa, och jag och Nadia skulle ta bussen till resecentrum.
När vi höll på att missa bussen, och väl kom på den, kom vi på att Nadia hade Toms blommor i handen, som Majken skulle ta med till honom.
=
Gå av buss, springa ifatt Majken
Gå tillbaka, vänta på buss
Sen när jag och Nadia kom till rese, fick jag säga hejdå, usch och fy. Dog nästan.
Jag fortsatte på 1an, men ingen ny busschafför kom, så blev försenad.
Kom hem, syster med sambo + Tyra var här, och hon sover här i natt efter som dom är på fest.
Nu somnar jag snart.

ps. Nadia och Majken fick sina armband med sköldpadda på idag som jag gjort.
Personliga rimm och grejer med.

puss .


Kommentarer
Postat av: kurt, elr vem tror du ;)

hahaha ojojoj här kör vi no-details ;) hahah :D



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG KOOOOOOOOOOOOOMMMMMMEEEEEEEEEEEEEER SAAAAAAAAAAAAAKNAAAAAAAAAA EEEEEEEEEEEEEEER §§§§§§

2009-12-11 @ 23:19:30
Postat av: majken

haha jag gick på stan faktist;)

coolcool bild på mig (ursäkta ni som kollar) (A)

emma och majken kmr att sakna nadia mest på denna jord!:(

men vi har varann(L)

armbanden va superfina, tack tjejen min!

puss och kram<3

2009-12-11 @ 23:33:34
Postat av: Jasmin

Sötnosar!

2009-12-12 @ 20:18:18
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: qasd

håriga armar

2009-12-15 @ 13:15:18



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0